Wednesday 12 July 2017

Seven Blades - utility knife.

Seven Blades merupakan jenama pisau karya Mohd Hafis Man.

Buatan tempatan, namun hasilnya setaraf international.

Antara yang saya minat dengan pisau2 keluaran SevenBlades / Mohd Hafis Man adalah designnya yang tersendiri.
Pisau2 keluarannya lain dari yang kebanyakkannya.
Kemudian barulah 'knife maker' yang lain ikut designnya.

Hari ini saya nak belanja sikit gambar pisau yang saya tempah dari beliau.
Iaitu utility knife (pisau pelbagai guna).

Material bilah : Bohler K110.
Material hulu : Gabungan 3 material berbeza (G-10, Red C-Tek, imported burl).
Sarung : camouflage Kydex.

Antara












9 comments:

  1. Di mana boleh saya menempah atau membeli produk seven blades ini

    ReplyDelete
  2. Maaf saya nak tau harga pisau ni berapa ye harganya

    ReplyDelete
  3. Mcm mane saya nk beli product ni

    ReplyDelete
  4. Assalam Tuan,bagaimana saya boleh mendapatkan pisau tempur utiliti.Thanks

    ReplyDelete
  5. salam...mcm mana nk tempah pisau tempur utiliti..dan berapa harga...barang padu tu

    ReplyDelete
  6. ASSALAM TUAN...NAK TANYA HARGA

    ReplyDelete
  7. ASSALAM TUAN ..NAK TANYA BERAPA HARGA YE

    ReplyDelete
  8. Salam tuan nak tanya berapa harga..

    ReplyDelete
  9. Duku Chandong boleh order tak bos

    ReplyDelete