Thursday 14 January 2016

Leatherman dalam iklan Nescafe.

Hari ini tetiba teringat balik kat iklan Nescafe Pandan yang femes kat Facebook tahun lepas.
Asal bukak Facebook je, ternampak ada iklan Nescafe Pandan tu.

Tapi aku tak bukak pun iklan tu.
Sebab aku bukan peminat Nescafe pun.

Kemudian hari demi hari, aku tengok banyak kawan2 sendiri "like" video tu.
Masa tu la mula bermain di fikiran aku, "apa yang best sangat dengan iklan Nescafe ni. Meh aku nak try tengok".

Bila tengok je, scene mula2 aku dah perasan ada Leatherman dalam video tu.
So aku pun tertarik dengan video Nescafe tu.
Sama macam kawan2 aku, huhuhu..
Cuma "sebab" mungkin berbeza, hehe..

Leatherman yang digunakan dalam iklan tu adalah Leatherman Wave.

Bagi peminat2 Leatherman multi-tools, mesti perasan punya.

Ni aku sertakan sekali link video Nescafe tu. Klik sini untuk tengok video tu.







No comments:

Post a Comment